Uzun bir ara...

1 Ekim 2013 Salı | yorum

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra blogla ilgilenmeye tekrar başlayacağım. Arkadaşlar diyorumda orda bu yazıyı okuyacak kimse kalmamıştır heralde 9-10 ay sonra :D Peki bloğa bu kadar uzun bir ara neden verdim? Aslında zorunlu bir ara oldu. Çünkü ftp sitesindeki programlarım silindi. Bilgisayara virüs bulaştığı için programların hepsini ftp sitesine yükledim ve bilgisayardakileri sildim. Ftp sitesinden dosyaları geri alacaktım ama bi baktım dosyaların hepsi silinmiş. Tabi iyi bi sövdüm :D Bu yüzden bloğa bu kadar ara verdim. Aradan bi 7-8 ay geçtikten sonra dosyaları D diskinin derinliklerinde bludum :D Bi ara oraya kopyalamıştım bütün programları. Blogtaki programların hepsi yoktu. Bazılarını yeniden yaptım bazılarını biraz değiştirdim derken hepsi tamamlandı ve bloğa geri döndüm. Programların hepsini yeniden yükledim Udp Flooder v1.0 hariç. Çünkü v1.0 ın üstüne yapmıştım v1.1'i. Blogta programlar paylaşmaya devam edeceğim. Tabi program fikirleri gelirse :)
Bu yazıyı paylaş :

Yorum Gönder

ALEXA BİLGİLERİ

 

Copyright © 2012 CODER[ZY] - Tüm Hakları Saklıdır