Gmail Bomber v1.0 (Hatalar Düzeltildi)

27 Ocak 2013 Pazar | yorum (3)

Programı paylaştıktan sonra programın çalışmasını önleyen bazı hatalar tespit ettim.Hataları düzeltip programı tekrar yükledim.Eğer programı indirdikten sonra kullanırken hata aldıysanız yeni programı yükleyip kullanın.

Uzun süre paylaşıma ara verdim.Bunun sebebi açıkcası hem biraz tembellik hem de program fikri bulamamamdı :) Uzun bir aradan sonra kendi yapmış olduğum G-Mail Bomber v1.0'ı paylaşacağım.Programın görünüşünü diğer programlardan farklı yaptım ve bu sefer bloğun sosyal ağ linklerini filan eklemedim ama programı kendi kodladığım anlaşılsın diye alta küçük bir "Coded By Zamanyok" yazısı ekledim :)

Program adından da anlaşılacağı gibi herhangi bir G-Mail adresini bombalamanızı sağlıyor.Programa kendi G-Mail adresinizi ve şifrenizi girmeniz gerekiyor.Şifre istemesinin sebebi sizin G-Mail adresiniz üzerinden kurbana mail atmasıdır.Program kesinlikle şifrenizi çalmıyor!İsterseniz yeni bir G-Mail hesabı açarak onun üzerinden mail gönderin.Adres ve şifrenizi yazdıktan sonra bombalamak istediğiniz G-Mail adresini giriyorsunuz.Daha sonra göndermek istediğiniz mesajın başlığını ve mesajı yazıyorsunuz.Program başlık ve mesajın sonuna rastgele sayılar ekliyor çünkü gönderilen mailler aynı olursa G-Mail gelen maili tek bir mail olarak birleştiriyor.Bu durumda da bombalama amacına ulaşmamış oluyor.Programın üstündeki "X" butonu programı kapatıyor,"_" butonu programı alta alıyor ve "G" butonu programı gizliyor.Program çalışırken işinize engel olmasın diye gizleme özelliğini ekledim.Program gizlendikten sonra sağ altta siyah bir G-Mail ikonu çıkıyor.İkona çift tıkladığınız zaman program tekrar ekrana geliyor.Programın mail atma hızı 1 saniyede 1 maildir.

Ss:

Programın çalıştığına dair kanıt:

Not:Programın kullanılmasından dolayı doğacak sorunlar kulllanıcının sorumluluğundadır!
Bu yazıyı paylaş :

+ yorum +3yorum

27 Nisan 2015 16:21Sil

kurban noluyo

29 Ocak 2017 17:44Sil

virüslü sakın

Yorum Gönder

ALEXA BİLGİLERİ

 

Copyright © 2012 CODER[ZY] - Tüm Hakları Saklıdır