Anti Recoil v1.0

20 Aralık 2012 Perşembe | yorum (10)

Merhaba arkadaşlar.Blog'da warez* paylaşımlar yapmıyordum.Ama artık warez paylaşımlar da yapmaya başlayacağım.Çünkü warez programlara paylaştığım programlardan daha fazla ihtiyaç duyuluyor.Bu ihtiyacı gidermek için warez paylaşmaya başlayacağım(ha tabi blogun hit alması açısından da önemli :D).

İlk warez paylaşımı kendi yapmış olduğum Anti Recoil v1.0 ile yapacağım.Anti recoil,anti geri tepme anlamına gelmektedir.Daha da Türkçeleştirirsek geri tepme önleyici anlamına gelmektedir.Program farenin sol  tuşuna basılı tuttuğunuz sürece seçtiğiniz hıza göre fare imlecini aşağıya doğru çekmektedir.Bildiğiniz gibi counter strike gibi oyunlarda silahla ateş ettiğiniz zaman silahın ucu yukarıya doğru kalkar yani geri teper.Bu program silah yukarıya doğru kalkarken fare imlecini aşağıya doğru çekecek ve böylece isabet şansınızı artıracaktır.Programı oyun sırasında kullanabilmeniz için kısayollar ekledim:

F1:Anti recoili açar.
F2:Anti recoili kapatır.
F3:Hızı düşürür.
F4:Hızı artırır.

Ss:



Warez:Warez ile ilgili bilgiyi buradan alabilirsiniz.
Bu yazıyı paylaş :

+ yorum +10yorum

Adsız
26 Ocak 2013 21:44Sil

Şu an kullanamıyacağım ama çalışırsa çok iyi olacak.Malum şu sıralar makro mouse denen oyuncu mouse'ları revaşta yalnız bu mouse lar oldukça pahalı.Emeğine sağlık...

Adsız
26 Ocak 2013 23:33Sil

İşinize yararsa ne mutlu bana :)

Adsız
27 Ocak 2013 11:35Sil

Dikey sekme konusunda gerçekten işe yarıyor.
Piyasadaki hazır ayarları olan Anti recoil programlarından daha başarılı olmuş.
Keşke yatay sekmeyide engelleyebilse :)

Adsız
27 Ocak 2013 17:55Sil

Öncelikle görüşünüz için teşekkür ederim.Oyunlarda yatay sekme görmedim ama isterseniz programın yatay sekmeyi de engelleyen v1.1'ini çıkartabilirim :)

Adsız
28 Ocak 2013 10:13Sil

Ben de ilginiz için teşekkür ederim. Genelde site sahipleri yorumlarla pek ilgilenmiyorlar :)
Arkadaşlarıma da tavsiye edeceğim.
Bu oyunu böyle garipleştirdiler ki :( (oyun: Point b.)

28 Ocak 2013 18:39Sil

Oyunu indirip kurdum.Programı oyunda denedim ama maalesef çalışmıyor.Koruma koymuşlar sanırsam geri tepme önleyici programlara karşı.

Adsız
29 Ocak 2013 04:00Sil

Evet şu an program oyunda hiç bir işe yaramıyor.
Sanırım "Emre Çiçek" in söylediği gibi bir koruma getirilmiş.Eh çok ta doğal çünkü ünlü bir mouse üreticisinin ürünlerini almaya itmek istiyorlar insanları.(Sanki oyunun içinde her halta para istemeleri yetmiyormuş gibi...el insaf be :(
Yine de emekleriniz için teşekkürler.

Adsız
29 Ocak 2013 13:13Sil

Bu arada "Zamanyok" ve "Emre Çiçek" aynı kişi.Yani ikisi de benim :D Gerçek adım "Emre Çiçek" İnternette kullandığım takma ad "Zamanyok".Blogger hesaplarında geçiş yapıyorum bazen.O yüzden isim de değişiyor.Yanlış anlaşılma olmasın :)

11 Nisan 2018 19:13Sil

special force 2 oyununda işe yaramadı nasıl yaparız

10 Nisan 2020 16:38Sil

banlanma riski var mı

Yorum Gönder

ALEXA BİLGİLERİ

 

Copyright © 2012 CODER[ZY] - Tüm Hakları Saklıdır