Ve bloğun ilk yazısı... :)

21 Kasım 2012 Çarşamba | yorum (5)

Merhaba arkadaşlar,bu yazı bloğun ilk yazısı olmakla birlikte belki de son yazısı olacak :) Bu blogda kendi yaptığım programları paylaşacağım(şimdilik).Eğer blog tutarsa programlardan başka daha çeşitli bir çok şey paylaşacağım.Umarım bu yazı fazla ömrü olmayan bir bloğun değil de güzel bir bloğun ilk yazısı olur.Bu arada kendimi tanıtayım;İnternette kullandığım takma adım Zamanyok,gerçek adım ise Emre.Programlamaya c++ ile başlayıp(tabi gidip c++ ile başlayınca 1 hafta sürmedi bu macera :D) şuanda Vb.NET programlamayla uğraşıyorum.Ortalama 1-1.5 yıllık programlama geçmişim var.Programlamaya 6-7 ay gibi uzun bir süre ara verince bildiğim çoğu şeyi unuttum.Profesyonel olarak programcılıkla uğraşmadım.Bir forumda bir ara coder ekibinde yer almıştım,yaptığım programları filan paylaşıyodum.Blogda her gün 1-2 program paylaşmayı düşünüyorum.Önceden yaptığım ortalama 20-30 tane program var ama hepsini paylaşmayacağım çünkü bazı programlar şimdi bakınca gereksiz geliyor.Dediğim gibi umarım güzel bir blog olur.Selametle kalın :)

blog hiti arttırma, blog seo,blog sırasını google’da yükseltme hit kazan hit arttırma hit kazanma programı
Bu yazıyı paylaş :

+ yorum +5yorum

25 Ekim 2013 20:41Sil

kardeş bende senin gibi böyle programlar yapmak istiyorum zaman zaman banada biraz öğretirmisin ?

25 Ekim 2013 23:43Sil

kardeş bide bana s4 league sp hack speed hack ve infinite heal yaparmısın öyle bi program ?

Adsız
28 Ekim 2013 18:51Sil

Açıkcası ders verme konusunda hiç iyi değilim. İnternetten yararlanırsanız emin olun benim vereceğim dersten daha iyi şeyler öğrenebilirsiniz. S4 hackleri bildiğim kadarıyla autoit ile kodlanıyor. vb.net ile olur mu bilmiyorum ama denerim.

29 Ekim 2013 11:00Sil

saol kardeş senin gibisi yok. he bide bana senin kullandığın programların ismini yada linkini verirmisin ?

29 Ekim 2013 21:40Sil

kardeş bana acil cd ye dosya yazdırma programı lazm kendin güzel bi tane yapıp verirmisin ? xp için

Yorum Gönder

ALEXA BİLGİLERİ

 

Copyright © 2012 CODER[ZY] - Tüm Hakları Saklıdır